פסנתר חשמלי – איך בוחרים?

ההתקדמות הטכנולוגית לא פסחה על כלי הנגינה ובטח שלא על הפסנתרים. כיום ניתן לרכוש פסנתרים חשמליים שהם קלים יותר, זולים יותר וניידים.

אז קיבלתם החלטה שאתם מעוניינים בפסנתר חשמלי, הלכתם לחנות כלי נגינה וראיתם מבחר עצום של מותגים ודגמים, איך תדעו איזה פסנתר חשמלי לבחור? אז כמובן שבחירת פסנתר חשמלי תלויה בצרכים שלכם. אנשים קונים פסנתרים חשמליים לצרכים שונים ביניהם פסנתר לאימון, הקלטות, נגינה יומיומית, פסנתר סטודיו ואפילו פסנתר לנוי.

פסנתר חשמלי – מה כוללת החבילה

פסנתרים חשמליים מתאפיינים ב 88 קלידים בדיוק, בדיוק כמו פסנתר אמיתי, והם מגיעים מגיע עם חיבור לחשמל, סטנד עליו תוכלו להעמיד את הפסנתר החשמלי, פדל השהית צליל ורוב הפסנתרים מגיעים גם עם יציאת MIDI וחיבור לאוזניות.

חלק מהפסנתרים החשמליים מגיעים גם עם רמקולים מובנים וחלקם האחר מצריך חיבור להגברה.

פסנתר חשמלי – פסנתרי "רהיט"

פסנתרי רהיט הם פסנתרים חשמליים שמאוד דומים לפסנתרים הרגילים והקלאסיים, הם כבדים ומקובעים במקומם ועשויים בדרך כלל מעץ מלא ומגיעים עם מכסה. גם הצליל וגם המראה מושפעים מאוד מהפסנתר האמיתי, הם יפים במיוחד ומרשימים וחוץ מיופים הם גם כלי נגינה מעולה ואיכותי.

צריך לקחת בחשבון שהניידות שלהם מוגבלת מאוד  וזהו פסנתר חשמלי שנועד להישאר במקום אחד בבית.

פסנתר חשמלי – ניידות

כמו כמעט כל דבר אחר במאה ה-21, אנחנו אוהבים את הכלים שלנו ניידים וקומפקטיים. היום מייצרים פסנתרים חשמליים קלים וניידים לפי הצורך שיתאימו במיוחד לנגנים המופיעים שצריכים לסחוב עמם את הציוד ממקום למקום. אם חשובה לכם הניידות, שימו לב למשקל הפסנתר החשמלי, שאמור לא לשקול יותר מ 13-15 קילוגרמים.

פסנתר חשמלי – רגישות למגע

בפסנתרים חשמליים יש שתי תכונות שנועדות לספק את התחושה של פסנתר אמיתי אך בשפת המידי:

Aftertouch – מדמה את חזרת הפטיש לאחר סייום ניגון תו מסוים.

Touch Sensitivity – גורם לקלידים להיות רגישים למגע, הקלידים מאפשרים לנגן להביע טווח דינאמי רחב של לחיצה ובכך להביא רגש בנגינה בצורה טובה יותר, כמו בפסנתר אמיתי.

פסנתר חשמלי – לסיכום

פסנתר חשמלי זוהי אופציה מעולה למי שרוצה לנגן בשעות מאוחרות בלילה, למרות שהפסנתר החשמלי אינו דומה באופן מלא לפסנתר רגיל, הוא עושה את העבודה עם צליל ופונקציות טובות מאוד שמדמות פסנתר אמיתי וכמובן קיים היתרון של הניידות והמחיר ביחס לפסנתר אמיתי.

אהבתם את המאמר?

כתבות