איזה תיקי נשים מתאימים לכל אירוע?

כמו נעליים, חופשות וטיפולי ספא, האמונה הרווחת היא כי לא מספיק רק תיק אחד. למען האמת, אנו מוצאים את עצמנו זקוקים לתיק "יומיומי", תיק "נחמד", תיק "שמתאים לאימון, לכל אוסף האיפור שלי וקיט למצבי חירום", וכמובן, התיק המפורסם ביותר – תיק "יציאה". לעתים קרובות אנחנו יכולות להגיע למצב מסובך, אנחנו צריכות תיקים לכל דבר – ואז אנחנו מוצאות את עצמנו עם לא מעט תיקים, פאוצ'ים וארנקים

תיק 24/7? התיק האולטמטיבי!

אבל מה אם היינו אומרים לכן שיש תיקי נשים שמתאימים גם למסיבות, וגם ליומיום? כשסתיו / חורף 2020 מציעים כל כך הרבה תיקים מדהימים, כל מה שנשאר זה רק לבחור!

למצוא תיק ששכחת שהיה לך (ואהבת) בשנה הקודמת או להשיג את התיק שחסכת עבורו זמן רב, הם רגעים מרגשים. זו הסיבה שאנחנו מאמינים שעליכן ללבוש כל תיק בכל דבר ובכל עת, ולא רק לסיטואציות מסוימות.

תיק "רעות" קורדרוי צהוב. Chilla תיקי נשים

התאמת התיק לכל אירוע ולכל מה שתלבשי

לדוגמא, את אוהבת ללבוש רוב הזמן חולצות טריקו לבנות וג'ינס פשוט? פשוט הוסיפי תיק פאוץ' נצנצים. או שאולי את בוחרת את הבגדים היומיומיים שלך שיהיו בגדי אימון ומכנסיים רחבים לסגנון לא מחייב? ניתן לשפץ את המראה ללא בעיה עם תיק בד קורדרוי מהמם. כמו שאמרנו, כל העניין הוא להתאים את התיק לכל מצב ולכל מה שתלבשו, 24/7, לכן התיק גם מתאים ליציאות ליליות, לעונות החגים שצריך ללכת לבקר את סבתא וכל מצב אחר.

תיקים ואירועים

לסיכום, ניתן להגיד שכל מה שאת לובשת וכל אירוע דורש תיק אחר בשביל להתאים לסטייל, זה בעקרון. אך לא צריך להסתכל על תיקים כמתאימים רק לאירועים מאוד ספציפיים, אלא כתיקים שאפשר ללכת איתם 24/7 בצורה נוחה ועם מלא סטייל

אהבתם את המאמר?

כתבות