הובלת פסנתרים עם מנוף זרוע

שימוש במנוף זרוע נהיה היום נפוץ יותר ויותר, גם מחוץ לתעשייה הכבדה. ישנם שלל מצבים בהם שימוש במנוף מושכר הוא המשתלם ביותר, לרוב בעבודה בגובה רבה כאשר אין גישה מתאימה לחלל, הדוגמא הנפוצה ביותר היה כמובן הובלת תכולת דירה כאשר חדר המדרגות צר מדי ואין מעלית, וכמובן, הקלאסיקה: הובלת פסנתרים.

במקרים כאלה שימוש במנוף זרוע חוסך זמן, מאמץ וכאב ראש, ובעיקר את הסיכוי שהציוד שלכם יינזק ויגרום לכם נזק כספי משמעותי.

שימוש במנוף יכול להפוך פרויקטים קשים לפשוטים וזריזים ולפתור בעיות מסובכת בעניין של דקות. לכן אנחנו רואים כיום שימוש קצר טווח במנופים בתחומים רבים: בהפקת אירועים, מעברי דירות, אתרי בנייה, עבודות תשתית, ובכלל, כל מתי שצריך לשנע ציוד כבד בזריזות ובקלות.

השכרת מנוף זרוע

ניתן היום לשכור מנופים לזמן קצר, בעלות נמוכה יחסית, לצרכים ממוקדים, כך שאם אתם רוצים להוביל תכולת ריהוט לפנטהאוז בבניין קיים למשל, אתם יכולים להזמין מנוף לשעה אחת, לשנע את כל הציוד ולסיים עם המנוף.

אל תתייאשו
אל תתייאשו

השכרת מנוף זרוע עם מפעיל

חשוב שתוודאו אם יש ביטוח על ההובלה, למקרה שהציוד עלול להינזק שלא באשמתכם אלא באשמת תפעול לא נכון של המפעילים. כמו כן וודאו כי המפעיל מיומן, מאושר ובקיא בשימוש במנוף זרוע.

כל מנוף מגיע עם מפעיל שנדרש להכיר אותו היטב, בנוסף, המפעיל הוא איש שירות לכל דבר ועניין, ואתם יכולים לצפות ממנו לשירות אדיב וסבלני בדיוק כמו מכל איש שירות אחר.

אל תוותרו למפעיל לא מקצועי שרוצה לסיים את העבודה במהירות בלי להשתמש באמצעי הבטיחות הנדרשים, זה עלול לסכן אתכם ואת הציוד היקר שלכם.

עבודה עם מנוף היא עבודה עם ציוד כבד וטעויות קטנות יכולות להביא למחיר כבד.

בידקו איזה מנוף מתאים לעבודה שאתם צריכים

וודאו לאיזה מנוף אתם זקוקים. נסיבות שונות דורשות מנופים מסוגים שונים ובגדלים שונים, במחירים שונים. וודאו מה המנוף שאתם זקוקים לו, ושזה המנוף שאתם מקבלים, על מנת שלא תופתעו בזמן אמת וזמן יקר וכסף ירדו לטמיון.

וודאו גם מה הסביבה שבה אתם מבקשים לעבוד דורשת. האם יש גישה נוחה לבניין או לאתר? זו שאלה קריטית כי לעיתים יתגלה שהמנוף שרציתם אינו מתאים לרחוב הצר שבו אתם מבקשים לעבוד למשל, או לכביש סואן.

הסביבה היא מרכיב קריטי וצריך לקחת אותה בחשבון כאשר מתכננים את הפעולה ואת הציוד הנדרש.

לסיכום

סך הכול, שימוש במנוף זרוע אינה פעולה מורכבת והיא דורשת בדרך כלל מאמץ מועט, זמן קצר, והוצאה כספית נמוכה יחסית בהשוואה לתועלת שתצא ממנו.

אך כמו בכל דבר, תכנון מדוקדק מראש יכול לחסוך ממכם הרבה כאב ראש וכניסה למצבים שאתם מעדיפים להימנע מהם. וודאו איזה מנוף אתם צריכים, איזה מנוף אתם מקבלים, וכשאתם באתר עצמו וודאו שאתם מקבלים את השירות שמגיע לכם. אחרי הכל טעות קטנה, יכולה לעלות הרבה.

במידה ותצטרכו שירותי בנייה נוספים אנו ממליצים לכם לבדוק את חברת בולדוזר פיתוח המספקת שירותים שונים לעסקים ופרטיים, כגון ניסור בטון, קידוח בטון, הריסת מבנים ועוד.

אהבתם את המאמר?

כתבות