איך לבחור מצנן לאירוע שלכם

מצננים

אתם עומדים לפני יום גדול עבורכם, המשפחה והחברים, ואתם מתכננים אותו עד הפרט האחרון כדי שיצא בדיוק כפי שחלמתם. ארגון אירוע גדול דורש הכנה של הרבה אלמנטים גדולים וקטנים כאחד, ולפעמים פרט של קירור האירוע נהיה שולי. המוצר שעונה מענה לצורך זה בצורה הטובה ביותר הוא מצנן. יש סיכוי גדול שלא תדעו מה ולמה צריך לבצע השכרת מצננים?
מאמר זה בא לעשות לכם סדר כל הבלגן, אז יאללה המשיכו לקרוא!

מה זה מצננים?

הקיץ הישראלי מתאפיין במזג אוויר שרבי, עם טמפרטורות גבוהות שקשה לגופנו להסתגל ולסבול, בטח ובטח אם מדובר על אירוע בשטח פתוח. העיקרון פשוט למדי – מצננים לוכדים את האוויר בסביבתם ומעבירים אותו דרך מים צוננים לפני שהם פולטים אותו שוב. כך, האוויר היוצא מתקרר כתוצאה מהמים ויוצא בצורת בריזה צוננת ונעימה. ולכן, הם מציעים הכשרת מצננים.

פתרון מושלם לאירוע בשטח פתוח

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים בוחרים להעביר את האירועים שלהם ללוקיישן שונה מאולמות סגורים. חשוב לזכור כי אירועים אשר מתרחשים בחוץ, לא חייבים לאלץ את האורחים שלכם להתמודד עם תנאי מזג אוויר קשים. השכרתם של מצננים איכותיים מאפשרת את פיזורם בפינות שונות ובכך ליצור את האווירה הנעימה ביותר לשהייה, גם בשעה שהאירוע שלכם מתקיים בחוץ.

האם השכרת מצננים מתאימה רק לאירועים?

אם תהיתם מה התשובה, אז התשובה היא כן. אופן עבודת המכשיר נועדה לכל מיני חללים ומגיע בכל מיני סוגים. הם מומלצים לשימוש בגני אירועים, בתי קפה ומסעדות המציעים מקומות בחוץ או בעלי דירות ובתים פרטיים הכוללים בהם מרפסות וגינות.
אחרי שהבנו את התשובה ומה זה מצנן אפשר להתקדם ולהבין את היתרונות בהשכרת מצננים.

טיפים להשכרת מצננים

הנה כמה טיפים להשכרת מצננים לפי שמחליטים על חברה. יש הרבה חברות בשוק ההשכרה כמו בכל שוק וכתוצאה מכך יש להיזהר מחברות "דוחפות" את המוצר. התאימו את כמו המצננים לגודל! כי ככל שעצמת המצנן גדולה יותר כך מכוסה שטח גדול יותר. שימו לב לדרישות החשמל ודאו עם החברה מה הן הדרישות להפעלתם. לאחר קבלת ההוראות, יש לבצע בדיקה.
השכרת מצננים אינה תורה מסיני, אבל יש צורך להקפיד על הכללים!

יתרונות השכרת מצננים

היתרונות בהשכרת מצננים מקניית מצננים דיי ברורים, למה לקנות מוצר שאחרי שימוש אחד כבר לא נצטרך אותו. השכרת המצננים מהווים פתרון קירור איכותי מאוד באקלים חם, הם חסכוניים מאוד בחשמל ביחס למזגנים, תפעול קל נוח ופשוט. הם ניידים וקל להעבירם ממקום למקום. האוויר הנפלט לח, ואינו יבש, ואינם ממחזרים אוויר אלא מוציאים אוויר טרי בכל רגע נתון.

יתרונות השכרת מצננים לבין קנייתם

במידה ויש לכם בית פרטי עם גינה, בריכה או רק מרפסת יש יתרון בקניית מצננים. אבל באירועים גדול שמצריכה כמות גדולה של מצננים שווה להשכירם כי לאחר סיום האירוע אין בהם עוד צורך.
נוסף על כך שתחזוקה למצנן כרוכה בעלויות גבוהות בין אם לתיקון או קנייה חדשה של המוצר. בהשכרת ניתן להשתמש בהם בדיוק למטרה אחת, ובמידה ונרצה תמיד נוכל לשכור שוב למטרת אירוע!

אהבתם את המאמר?

כתבות