מרימים אירוע בטבע? אתם צריכים רכב מסחרי

הכתבה הבאה מתאימה למפיקים שביניכם – שיוצאים מן הקופסה ומרימים אירועים בטבע. זה יכול להיות בחוף הים, בשדה חקלאי, או כל מקום אחר! כשאנחנו מדברים על אירועים זו יכולה להיות חתונה, בר מצווה, מסיבת רווקים או כל אירוע אחר – אפילו פסטיבלים קטנים.

במה הפקת אירוע בחוץ שונה מהפקת אירוע במקום סגור?

כשמרימים אירוע כזה מדובר על קונסטלציה אחרת לגמרי מאשר אירוע במקום סגור. מדובר על המון ציוד שצריך לשנע ובתנאי שטח שונים איתם צריך להתמודד – כמו חוף ים, קרקע בוצית, סלעית וכו'.

בהתאם לאתגר שבתוואי שטח אלו, מפיקים צריכים לבחור רכב מתאים שיוכל לשנע את כל הציוד, כלומר שיש לו המון מקום ואפשר להכניס אליו מלא ציוד ובנוסף רכב שיהיה אמין, ויתאים ל – OFFROAD מה שנקרא.

מסיבה זו, לא מעט מפיקים מעוניינים בקניית רכב מסחרי. בכתבה זו נדבר על רכב מסחרי מסחרי גדול ופופולרי שמשתמשים בו לא מעט בתחומי ההפקות – הרנו מאסטר.

רנו מאסטר – אין מקום לטעויות

הרבה אפשר להגיד על רנו מאסטר המפורסם, אך לעניינו, המאסטר אלוף בנסיעה חלקה בכבישים ודרכים לא קונבנציונליים שהם קופצניים,  דרכים באזורי הרים, וכבישים רחבים שדורשים ניווטים יציבים ואמינים. בנוסף, המאסטר הוא בחור גדול במיוחד ואפשר לאחסן בו את כל ציוד ההפקות שאתם צריכים לאירוע שלכם.

רנו מאסטר
רנו מאסטר

עוד יתרון של המאסטר זה שהוא משמש כ"משרד נייד". תא הנהג נוח במיוחד למי שמנהל את העניינים שלו ביום יום ברחבי הכביש – לכן אם אתם מפיקים אתם בטח מבלים את זמנכם רוב הזמן בשיחות עם ספקים לדוגמא. המאסטר מאפשר לכם לעשות את זה בצורה הנוחה ביותר.

רנו מאסטר בליסינג מימוני

מפיקים שמחפשים לקנות רנו מאסטר, מחפשים לקנות רכב משתלם ובמחיר מעולה. בנוסף, לא תמיד קיים תזרים המזומנים על מנת לרכוש רכב מסחרי חדש כאן ועכשיו. כאן נכנס ליסינג מימוני שמציעות חברות הליסינג, שמאפשרות מימון רכב עד 100 אחוז ממחיר הרכב, ללא מקדמה, וחלוקה ל- 36 תשלומים על מנת שאתם תוכלו להתחדש ברכב חדש במהירות האפשרית ולהקל כמה שיותר על הכיס וההוצאות השוטפות.

אהבתם את המאמר?

כתבות