קניית פסנתר – איך קונים פסנתר?

קניית פסנתר זהו צעד משמעותי מאחר וחוץ מהריגוש והשמחה הרבה הקיימת בהחלטה, מדובר בסכום כסף גדול שנרצה להשקיע אותו בצורה נכונה.

פסנתר הוא כלי נגינה קלאסי ויפיפה, שחוץ מהנגינה והצליל המדהימים שלו, טומן בתוכו גם יופי חיצוני שאין שני לו ולכן רבים האנשים שקונים פסנתר גם לשם פריט המעצב את הבית. אם לשם נגינה ואם כרהיט, פסנתר בדרך כלל עולה כסף רב, לכן כדאי שתגיעו מוכנים מראש כשאתם באים לקנות פסנתר.

קניית פסנתר – מחירים

בקניית פסנתר הערך מול הכסף משחק תפקיד ראשי. ככל שתשקיעו כסף רב יותר תקבלו פסנתר באיכות גבוהה יותר, ככלל ישנם כמה רמות מחיר בקניית פסנתרים. פסנתרים ברמה נמוכה-בינונית יעלו עד 5000 ש"ח, אלו בדרך כלל פסנתרים עתיקים שמצבם אינו מזהיר והם יצטרכו שיפוץ וכוונון מחדש. פסנתרים אלה הם לא ההחלטה הטובה ביותר מאחר והסכומים שתצטרכו להשקיע על שיפוצים עלולים להיות גבוהים.

פסנתרים ברמה קצת יותר טובה יעלו 6000-8000 ש"ח, הם בדרך כלל יהיו פסנתרים של חברות לא מוכרות, האיכות לא תהיה הטובה ביותר אך הם יעשו את עבודתם.

פסנתרים ברמת כניסה טובה ואיכותיים יעלו 8000 ועד 35000 ומעלה, כשבטווח התחתון אלה פסנתרים יפניים יד שניה ובטווח הגבוה פסנתרים צ'כיים וגרמניים חדשים.

קניית פסנתר – קניית פסנתר חדש או פסנתר משומש

בשוק ניתן למצוא גם פסנתרים חדשים וגם פסנתרים ישנים. פסנתרים חדשים עולים משמעותית הרבה יותר מאשר פסנתרים ישנים אך בקניית פסנתר חדש אתם מבטיחים לעצמכם כלי שישמש אתכם עוד שנים רבות ואתם יכולים להיות בראש שקט שהכלי בשיא תקינותו. לעומת זאת, מחיריהם של פסנתרים משומשים וישנים זולים משמעותית מאשר פסנתרים חדשים וניתן למצוא מציאות מעולות של פסנתרים שמצבם לא נחות מאשר פסנתרים חדשים, אך בשביל לדעת שאתם רוכשים פסנתר משומש במצב טוב יש צורך בבעל מקצועי בעל ניסיון שיבדוק את הפסנתר לעומקו ויעמוד את מצבו.

קניית פסנתר – קנייה מחנות

מרבית הפסנתרים כיום נמכרים בחנויות כלי נגינה עם מחלקה לפסנתרים, במחלקות אלו ישנם גם אנשי מקצוע וגם אנשי מכירות. שימו לב למי נותן לכם שירות בחנות ואת רמת ההבנה המקצועית שלו, שלא מדובר רק באיש מכירות אלא באיש המבין פסנתרים. בדקו במעמד קניית הפסנתר את האחראיות ואת שירותי תחזוקת הפסנתרים שהמקום מספק, כמו כיוון הפסנתר, אחראיות טכנית וכו'. כשמדובר בפסנתרים מדובר על כלי הדורש תחזוקה קבועה על מנת שיפעל בצורה תקינה ויישאר איתכם עוד שנים רבות, ושתהיה לכם קניית פסנתר נעימה!

אהבתם את המאמר?

כתבות